miercuri, 1 februarie 2012

Tutorial Demontare Bord Renault Laguna 2

Tutorial Demontare Bord Renault Laguna 2


1: Desfaceti parasolarele, in extremitati au un ,,dop,, care se scoate si dupaceea iese parasolarul
2: Stalpi laterali (cei dintre usa sofer si parbriz) , pe interior au plasticul acela de mascare, de jos pana sus, ei de acel plastic trebuie ridicat in sus, pentru a-l scoate afara, ( repet, se ridica in sus, spre plafon de plasticul acela, vreo 2 cm, apoi va iesi el) procedura pentru amandoua partile ( daca nu desfacem parasolarele, nu putem scoate acele plastice, si fara sa scoatem plasticele nu putem scoate bordul)
3: Trecem la bord, desfaceti prima oara ceasurile de bord, modulul cu butoane esp, sintetizator, pilot , mai jos, difuzorul pt sinteza cu reglarea farurilor si intensitatea lumioasa in bord, scoateti cititor cartela, climatronic, cd-player! Mai sunt si twwiterele , baga-ti ceva ascutit (lama cuter) pentru a scoate protectia care acopera twwiterele, si scoate-ti twwiterele pentru a nu le smulge cand scoateti bordul)
Ar mai fi senzorul de la climatronic, si mufa de la airbag lateral dreapta ( ca sa decuplati mufa de la airbag, trebuie sa scoateti capitonajul torpedoului ( e prins intr-un surub daca imi aduc aminte bine, si 2 cleme sus , 2 jos ( se ridica cu o surubelnita dreapta de acele cleme)
Mufa de la airbag, se scoate din mufa, nu din airbag ( mufa are un cablu aprox de vreo 20-30 cm, de acolo se scoate mufa, de la 20-30 cm ( nu fortati cum am facut eu, de am stricat un airbag, am fortat in airbag, ca am crz ca acolo e ...dar ghinion, nu era in airbag mufa, ci la 20-30 cm!
4: In spate la pasageri, in lateralul consolei centrale, ce vine din fata, avem 2 suruburi ( jos lateral - spate) si acelea trebuie desfacute pentru a trage consola unpic in spate
5: Ne apucam de desfacut suruburi
5.1 - 2 suruburi avel lateral stanga (scoatem plasticul acela care mascheaza lateralul bordului, unde sunt sigurantele, si in dreapta de unde oprim airbag-ul... Deci, 2 in stanga lateral si 2 in dreapta lateral
5.2 - 1 surub in spatele ceasurilor de bord
5.3 - 2 suruburi care fac legatura cu consola centrala (la imbinarea cu consola centrala )
5.4 - parca mai era un surub in spate la climatronic sau la casetofon, nu mai retin bine
5.5 - Un surub in spate la capitonajul torpedou!
Cam asta e ...

Se mai verifica vizual, poate am omis vre-un surub, sau ceva!
Bordul e fixat bine, trebuie tras unpic de el, smucit unpic pana iese din locase

Eu am demontat cu brio pana acum 4 borduri, si unul l-am montat la loc!
Scuzati eventualele greseli de gramatica, sau lipsa profesionalismului in povestiri, dar nu sunt un narator talentat!
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu